electron search hemen bulun
KAPAT
S.S.S.
 

“BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALIR”

Merak ettiğiniz konular, belki başkalarının da merak ettiği konulardır. Belki de başkalarının merak ettiği sorular, sizin de merak edeceğiniz konulardır. İşte tam bu noktada Sıkça Sorulan Sorular, size cevap veya bilgi verebilir.

Bakım için neler yapmam gerekiyor?
Kılavuzlarımızı takip ederek gerekli işlemleri sağlamanız veya teknik servislerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Kurulum ile nasıl bir hizmet sağlıyorsunuz?
Üretilmiş toz boya tesisinizin, planlanan konumuzda sağlam ve düzgün bir şekilde montajını yapıyoruz. Çalışır şekilde teslim ediyoruz.
Tesisimi kullanıyorum, yerleşimde veya çalışma prensibinde değişiklik yapabilir miyiz?
Projeniz incelendikten sonra şartlar el verdiği ölçüde revize yapılabilir..
Cihaz/Tesis ile ilgi bir arıza durumunda ne yapmam lazım?
Lütfen bizimle iletişime geçin, sorunlarınıza en kısa sürede çözüm bulacağız. Fabrika: +90 232 799 0232 Mail: support@electron.com.tr WhatsApp +90 532 013 2668
Sarf malzemelerin ömrü nedir ve hangi sürede değiştirmem gerekiyor?
Tamamen sizin ürünleri ve tesisi kullanım sürenize bağlı olarak değişmektedir. Opsiyonlu sistemlerde bakım zamanı uyarıcılarımız bulunmaktadır.
Tesisimi teslim aldım, nasıl kullanacağım?
Uzman ekiplerimiz ile eğitim ve devreye alma konusunda ilgili personellerinizle toplantı yapıyoruz
Yedek parçalarımda ELECTRON® logosu yok, bu ürünleri kullanabilir miyim?
ELECTRON® logosuz ürünler hem cihazlarınıza hem de diğer sistemlerinize zarar verebilir. Garanti kapsamı dışında kalmanıza sebebiyet verebilir. O yüzden ELECTRON® orijinal parçalarına ulaşmak için lütfen bizimle iletişim kurun.
 

SATIŞ SONRASI
DESTEK

Her an yanınızda olmak
ve sorunlarınıza duyarlılıkla
çözüm sunmak,
bizim için bir önceliktir.

HEMEN ARA İLETİŞİM FORMU